Tuesday, March 4, 2008

Stadium Khas Untuk Ber&*^%$

Ini adalah padang yang dikatakan tidak mengikut spesifikasi ukuran padang bola yang sebenar. Ia hanya layak untuk perlawanan bola sepak diantara murid-murid Tadika Kemas sahaja. Mengikut apa yang diperkatakan oleh seorang pengadil yang bertauliah baru-baru ini, padang ini tidak mengikut sukatan yang betul jadi perlawanan bolah sepak tidak boleh diadakan di sini.


Astaka yang indah, yang telah dirasmikan oleh PelukLah (PAKLAH) dengan gemilangnya, tetapi ianya hanya utk ...(tuut).... beruk-beruk seperti di bawah ini.


Untuk ber&*^%$, melepaskan tempias nafsu masing-masing. Puas hati orang Melayu Kg. Manjoi? ANAK SAPA LA AGAKNYA NIE.... Undi Lah BN lagi semoga kita beramai-ramai memeriahkan lagi ASTAKA Maksiat di Kg Manjoi ini... gambar 04 Mac 2008. (sebelum ni ada 2 pasang beruk, entah mana pegi sekor yang betina tu.. tinggal le si beruk jantan terkedu-kedu sorang diri..).

Apa yang dimaklumkan kepada Imamzul's Team perkara ini selalu berlaku tanpa segan silu lagi di siang hari mereka membuat perkara yang tidak senonoh apatah lagi bila malam melabuhkan tirainya, semoga Ketua Kampung Pak Om jangan hanya sibuk menyapu sampah dan sibuk dengan duit jer, tengok-tengok la sikit anak-anak kampung.

Tapi Dato' wakil rakyat kita suka bab ni sebab boleh cari geng.. amacam Dato' ada berani? Tengok-tengok jugak la sikit kampung, jangan ingat sekarang ni orang tak tahu hal kita, dengan tersebarnya gambar ini Gugusan Manjoi akan lebih terkenal seantero dunia, syabas Pemimpin Bersama Rakyat, Pak Hus dan Pak Naz .. SYABAS Barisan Nasional PUPUS.

Skuad Imamzul's Team akan membongkar lagi kebobrokan Pak Naz & Pak Hus di Gugusan Manjoi. Tungguuuuuuu...